TRENING: 7-minutne vježbe samo za najizdržljivije

Tko preživi, pričat će!

Dosad smo predstavili razne vježbe, za razne tipove ljudi, vježbe za one kojima je teško vježbati, vježbe za one koji bi nešto neobično. Danas pozivamo sve one naše čitatelje, koji čuvaju potisnutog američkog marinca u sebi, da ga puste van. Predstavljamo vježbe koje traju samo sedam minuta. Činilo nam se kao da traju sedamdeset, a samo smo ih gledali. Ipak, ukoliko želite gipko i snažno tijelo, dovoljno dobru kondiciju da se možete popeti na obližnje drvo, ovih sedam minuta dnevno nije loša ideja.

Za ove vježbe kažu da su idealne ako nemate puno vremena za vježbanje. Možete ih bez problema izvoditi kod kuće i tako uštedjeti čak i vrijeme odlaska i dolaska iz teretane. Prema istraživanju objavljenom u American College of Science and Medicine u Health & Fitness Journal, kombinacija aerobnih vježbi i treninga snage koji se izvode u visokom intenzitetu vrlo su učinkoviti. Studija preporučuje izvođenje pojedinih vježbi u trajanju od 30 sekundi, u ukupnom vremenu od 7 minuta. Program u videu sastavljen je od 12 različitih vježbi i kad malo bolje razmislimo i nisu tako lagane. Stoga, ako krećete imajte strpljenja i nemojte odustati od prve.

A nakon jedno mjesec, dva, kada se ujutro pogledate u ogledalo, možda vas s druge strane dočeka lik iz Old Spice reklame:-)

vježbe

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pagePin on PinterestDigg thisShare on RedditShare on StumbleUponEmail this to someonePrint this page