Pet dosad nepoznatih i neobjavljenih savjeta kako zadovoljiti partnericu!

Ok, možda previše pričamo o parfemima, ali kad se piše o njezi brade ili auta onda se ne žalite, ne?

Znali smo da će vas ovaj naslov privuči, pa u nastavku donosimo nekoliko korisnih savjeta koji bi vam mogli pomoći da bez puno truda za šankom ili pred policom s parfemima ispadnete parfemski znalac.

Prvi savjet je da ne trljate zglobove i druga mjesta na koja nanosite parfem. Koliko se god inače voljeli trljati, u ovom se slučaju suzdržite jer se trljanjem zagrijava koža i može se promijeniti miris parfema. Jednostavno poprskajte, pričekajte nekoliko sekundi i pomirište.

Osjetit ćete u 70 posto slučajeva neke citruse koje parfumeri vole stavljati u gornje note, no one brzo izvjetre, neke već za pet minuta. To je nešto kao predigra. Zato nemojte birati parfem u prvih deset, petnaest minuta. Pričekajte da se barem razviju i srednje note, a najbolje ga je testirati sve do kraja, do vrhunca. Izdrži!

Kad isprobavate parfem, nemojte mirisati iz bočice. Koliko god voljeli alkohol koji isparava. Stavite ga na pulsne točke, na zglob iznad dlanova, iza ušiju, donji dio vrata, unutarnju strana laktova… Netko rastrošan prsne u zrak i onda prođe ispod “mirisnog oblaka”, pa usput naparfemira i tepih, linoleum, psa i mačku… Neki se čak prskaju po kosi.

Postoje zapravo čak i parfemirane vodice za kosu. Ako više nemate mjesta na koži, možete parfem isprobati s blotera (to je onaj papirić u posudicama u parfumerijama), no to zna biti varljivo jer kupite parfem, a onda na koži ispadne drukčiji zbog kemije kože.

Vječno je pitanje koliko parfema imati. Nekima ni 50 nije dovoljno. Za prosječnu osobu dovoljno je imati jedan za dan, za posao, i jedan za večernje izlaske (ako radite noćnu smjenu, ipak stavite onaj za dan).

Parfemi obično nemaju rok trajanja. Neki mogu sačuvati mirisne note i po 20 ili 30 godina. Važno ih je držati u kutijama i ne ih izlagati svjetlu i vlazi. Polica iznad ili pokraj umivaonika u kupaonici nije dobro mjesto.

I tako, ima još nekih caka, ali polako.

Zna se često čuti kako neki parfem prirodno miriše. To ne znači da je sastavljen od 100 posto domaćih sastojaka s nekog OPG-a. Kao, red paprike, red jasmina, red rajčice, red frezije… Ili da baka doma kuha ambru u pauzi tijekom pripreme ajvara i džema.

Danas se mnogo toga u parfemskoj industriji “uzgoji” u laboratorijima. Neki cvjetovi ne oslobađaju dovoljno aroma, neki su preskupi pa ih se ne isplati prerađivati, pa se poseže za sintetičkim sastojacima. Neke niche kuće trude se proizvoditi parfeme sa što više prirodnih sastojaka, ali obično onda bočica od 50 ml stoji od 700 do 1 700 kuna.


Teško je, ako ne proizvedete bar 100 000 bočica, prodavati takav parfem za 100 ili 200, pa i 300 kuna. Tu onda nešto ne štima s računicom. Jedino ako ste parfumer filantrop, pa želite častiti mase s parfemima s kvalitetnim prirodnim sastojcima za 100 kuna.

Proizvodnja parfema nije kao proizvodnja domaće rakije. Donese vam susjed 200 kila krušaka, pa ajde sused ispeci u onom tvom kotlu. Nek’ peče! Postoje i neke kuće koje su cjenovno pristupačnije, a furaju se na prirodno, L’erbolario ili L’occitane i Lush, na primjer.

U L’occitaneu tako vele da koriste kontrolirane, prirodne sastojke, biljna ulja umjesto umjetnih ulja dobivenih iz petrokemikalija. To je već jedna posebna parfemska filozofija. Mana je što imaju mali izbor muških parfema. Preporučamo Eau de baux, vrlo ugodnu mješavinu čempresa i tamjana, i Eau de cade sa šmrikom (Juniperus oxycedrus L.) kao dominantnim sastojkom.

Počinje prijenos izbora za Miss universe 2018. Dosta o parfemima. Zasad…

U idućem nastavku ćemo nešto vezano uz naslov.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.