Top 5 muških parfema zahvaljujući kojima će svi znati što ste radili ovog ljeta!

Portali i časopisi puni su savjeta za ljeto u stilu “Top 5 namirnica za ljeto”, “Top 5 plaža za kupanje”, “Top 5 savjeta kako najjeftinije stići do Irske”, “Top 5 političara za koje biste voljeli da u japankama zalutaju na Velebitu”, “Top 5 načina kako oguliti lubenicu” etc.

Dakle, dijele se besplatni savjeti, pa zašto, pomislili smo, ne bismo i mi? Dakle, u nastavku donosimo “Top 5 muških parfema zahvaljujući kojima će svi znati što ste radili ovog ljeta jer će iza vas ostajati mirišljav trag”.

Namjerno smo, sezonski, izabrali one koji podsjećaju na more, ljeto i te stvari.

Na petom mjestu, za one koji voli misionarski i svake su nedjelje u crkvi, tu je klasik Davidoff Cool Water iz 1988. godine, kreatora Pieera Bourdona. Note morske soli, mente, lavande, ružmarina, zeleniš i sl., kao stvoreni su za ljeto. Ako nemate za tjedan dana na Mljetu, kupite 50 ml ovog parfema za oko 300 kuna i uživajte u mirisu Mediterana kakav je nekad bio. Kad je bio jeftiniji. Za Cool Water, o tome smo već pisali, ali znamo da kao i Luka Modrić ne pamtite baš dobro, neki kažu da ih podsjeća na Creedov Green Irish Water, koji je i znatno skuplji (i bolji, da se ne zavaravamo. To je kao da ležite u Crikvenici na gradskoj plaži i zamišljate da ste u skrovitoj uvalici na Hvaru. Slično, ali nije isto).

Na četvrtom mjestu je još jedan klasik, Acqua di Gio od gospodina Armanija iz 1996. Iza tog parfema stoji slavni Alberto Morillas (ne Armani, on je samo naručitelj radova, a Morillas je arhitekt i izvođač). I tu ima morskih nota, puno agruma, cvijeća poput jasmina i zumbula, što mu daje malo sofisticiraniji štih. Znate ono kad se za nekog veli da “nije baš cvetiče”? Onaj tko nosi “đoju” jest cvetiče. Miran dečko, svaki put pozdravi, ni mrava ne bi zgazio (sve dok jednog dana ne uzme sačmaricu u ruke).

Oni pak koji žele odudarati i ostavljati dojam frajera, izabrat će Terre d’Hermes od Hermesa iz 2006., iza kojeg stoji nos Jean-Claude Ellena. Vrlo zanimljiv parfem. Naranđa, vetiver, biber, pačuli… Kreator ga je zamislio kao kombinaciju nota zemlje i zraka. Taj je među ova tri najelegantniji.

E, sad…

Drugo mjesto mogao bi posve lako ponijeti Kenzo pour homme iz 1991. godine (što si nosio ’91?). Za njega bi nam trebalo pola stranice samo da nabrojimo sastojke, no potpisnik ovih redaka skraćeno ga naziva “morskim pazusima”. Sjajan miris koji vas automatski baca s radnog mjesta na plažu. Zamislite sunce, more koje zapljuskuje obalu, mladića koji vam dolazi naplatiti plastičnu tvrdu ležaljku, tipa koji viče “smokve, domaće smokve, lubenice…”

I tako, korak po korak, dolazimo do prvog mjesta. Tu si sad dajemo malo oduška i na tron stavljamo jednog kapitalca – Acqua di Sale od kuće Profumum Roma. Neka vas ne zavara ime, nije na rasprodaji, malo je skuplji (za 100 ml cca 190 eura, koliko i noćenje u resortu s pet zvjezdica, ali treba imati na umu da je to edp, i da traje i preko 12 sati), ali to je more u bočici. I to ne neko more uz plažu s 5000 kupača, nego more na osami, negdje daleko, gdje koralji spavaju… Uz sol, među sastojcima su i morske trave, mirta i cedar. Maestralan miris koji vrijedi kupiti makar dekant od 10 ml, pa da si stavljate par kapi pod nos kad vas uhvati depresija jer niste dobili regres ili vam šef neda godišnji u terminu koji ste zamislili. Sale pomaže!

I da na kraju ponovimo za Lukicu i ostale koji teško pamte: preko ljeta nemojte pretjerivati s parfemima! Par špriceva i špricera i to je to.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.