Isprobajte ove 3 najbolje ocijenjene aplikacije za organizaciju vremena

Organizirajmo se.

Koliko smo se često našli u situaciji kako užurbano pretražujemo Google za pojmovima kao što su organizacija vremena, lista zadataka i slično, a kako bi si na brzinu organizirali vrijeme jer smo se malo prestajali snalaziti u svemu tome i stvari su nam počele izmicati van kontrole.


Nažalost iako to tako izgleda na prvu, sama organizacija navika ne ide preko noći, treba nam jednostavno nešto kliknuti u glavi i svakodnevno se moramo držati tih osnovnih koraka organizacije. Svaki budući zadatak, ideja, dogovor moram provući kroz naš osobni sustav organiziranja vremena i života.

Sljedeće tri mobilne i besplatne aplikacije su tu da bi ta transformacija u organiziranog gospodina bila što bezbolnija.

Any.do (Android, iOS)

Any.do je aplikacija za prilično zaposlene korisnike. Kad se jednostavno nemate dodatnog vremena baviti organizacijom organizacije života i posla koristite ovu aplikaciju.

Sinkronizacija svih podataka se redovito vrši između Google računa iPada i iPhonea tako da ste uvijek u tijeku i ažurirani. Liste zadataka, podsjetnici, usporedbe lista zadataka te unos zadataka i bilježaka samim govorom.

IFTTT (Android, iOS)

IFTTT je aplikacija koja će vam olakšati, odnosno na sebe preuzeti razne, dosadne zadatke koji zahtijevaju dnevnu ili samo učestalu repeticiju te ih odrađivati umjesto vas, a kako bi svoje dragocjeno vrijeme provodili korisnije. Uglavnom, ažuriranja sustava, pregledi mailova, organiziranje poruka, backupiranje fotografija i zadataka, uglavnom ova aplikacija je zamišljena da vam ne troši vrijeme ne bitne, ali opet u neku ruku zamarajuće dnevne zadatke.

Slack (Android, iOS)

Slack nudi jedno novo iskustvo grupnih razgovora. Iako takve servise već imamo na Facebooku, Hangoutsu, Slack je izbacio sve nepotrebno iz takvih razgovora i zamijenio ih korisnim tehnikama i uslugama prilikom razgovora. Pa tako Slack prepoznaje tipove razgovora i može grupirati razgovor o recimo planiranju rođendana u jedno arhivu, dok neki drugi poslovni razgovor stavlja u drugu arhivu, a radi kasnije lakše analize i traženja.

Svi znamo kako se možemo osjećati nemirno, razdražljivo kada nešto radimo, a ne ide nam od ruke upravo zbog loše postavljenih temelja organizacije. Ovakva pomoć pri organizaciji svakako može uvelike pomoći pa ča ki sama uspješnost nekog projekta može ovisiti ponajviše o dobro postavljenim temeljima i dobroj organiziranosti.

S druge strane, kad smo organizirani manje smo podložni i izloženi stresu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.