BEZVOLJNI STE, NEMATE ENERGIJE? Najbolji prirodni načini za popravljanje raspoloženja

Zbog brzog načina života (a i 'reklama' koje smo pokupili iz filmova i s televizije) često se okrećemo šećeru i kofeinu, kavi ili energetskim napicima, s puno šećera i – kofeina, kada osjetimo da 'padamo'. No, ima i manje štetnih načina za podizanje energije.

Australska nutricionistkinja Jessica Sepel kaže da postoje daleko prirodniji načini za podizanje energije i bolje raspoloženje, čiji su učinci pritom dugoročni.

“Mnogi od nas se bude umorni, loše volje i bez imalo energije. Naši životi su sve zauzetiji i stresniji, a to može ostaviti posljedice na mentalno i fizičko zdravlje”, kaže.

Zato, kada je riječ o prehrani, Jessica savjetuje izbjegavanje kave, gaziranih i energetskih napitaka, a ako baš ne možete bez kave, sajvetuje da popijete samo jednu šalicu, i to ujutro prije deset sati.

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]”Adrenalin iz kofeina loše utječe na raspoloženje. Ako ste pod stesom ili ste neraspoloženi, to može pogoršati stanje”.[/perfectpullquote]

Jesica savjetuje da izbjegavate obrađenu i gotovu hranu jer je to “kao upala u tijelu”. Preporučuje i da ne koristite umjetne zaslađivače jer su “povezani s lošim raspoloženjem”, a njen je savjet i da potpuno izbacite rafinirani šećer iz upotrebe i okrenete se šećeru iz voća.

Manje alkohola, više vode

Još neke taktike koje preporučuje za bolje raspoloženje i više energije je da u svakom obroku povećate unos proteina, dobrih masti i složenih ugljikohidrata. Smanjite unos alkohola i pijte više vode.

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]”Serotonin se proizvodi u crijevima pa je važno da smanjite toksine i pustite tijelu da se odmori od kemikalija tako što ćete napraviti sezonsku detoksikaciju”, savjetuje nutricionistkinja.[/perfectpullquote]

Kada je riječ o životnom stilu, Sepel savjetuje da redovito vježbate jer je to prirodni način za poboljšanje raspoloženja, da se pametno organizirate i spavate sedam, osam sati tijekom noći.

Također preporuča da povećate unos vitamina B, da svakodnevno provodite barem 15 minuta na suncu te da svakog jutra uzmete dva ili tri grama ribljeg ulja.

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]”Važno je da i unosite probiotike, kako bi crijevna flora bila zdrava, a tijelo moglo proizvoditi serotonin, hormon sreće”.[/perfectpullquote]

I jedite puno voća i povrća jer biljke imaju izuzetno pozitivni utjecaj na naše raspoloženje.

A za kraj preporuča da se više smijete. Znanstveno je dokazano da više smijeha znači i bolje raspoloženje.


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.