ZAGREB AUTO SHOW 2018 Unatoč brojim novitetima, Nissan GT-R privlači najviše pogleda

Nissan na ovogodišnjem Salonu automobila u Zagrebu predstavlja novi Nissan Leaf i Qashqai ProPILOT, no najveća zvijezda izložbenog prostora je legendarni GT-R.

Nissan GT-R uvijek stremi napretku i podiže letvicu u pogledu performansi, upravljivosti i profinjenosti. 3.8-litarski V6 motor s dvostrukim turbom sada isporučuje 570 KS pri 6800 o./min i 637Nm okretnog momenta.

Nissanov izložbeni prostora odlično dočarava sposobnost marke da donese uzbuđenje na svim razinama. S novim Leafom, nagrađivanom paletom crossovera Juke, Qashqai i X-trail te superautomobilom GT-R, Nissan potvrđuje status jedne od najinovativnijih i najuzbudljivijih marki u automobilskoj industriji.

Osim toga, posjetitelji imaju priliku isprobati na simulatoru revolucionarnu papučicu e-Pedal, koja mijenja način na koji vozimo automobile omogućujući ubrzavanje, usporavanje i potpuno zaustavljanje vozila jednostavnim povećanjem ili smanjenjem pritiska na papučicu gasa.

Za privatne kupce pripremljena je i posebna, sajamska ponuda koja obuhvaća posebne cijene i uvjete financiranja s 0% kamate te 7 godina jamstva.


Novi Nissan Leaf

Novi Nissan LEAF nova je generacija najprodavanijeg električnog vozila bez emisija na svijetu. Od početka prodaje prve generacije modela LEAF 2010. odabralo ga je više od 300.000 kupaca.

Sada ovaj posve novi model nudi još veći domet, privlačniji dinamični dizajn, najnaprednije sustave za pomoć u vožnji u klasi i više mogućnosti povezivanja.

Novi način razmišljanja

Nissan LEAF utjelovljenje je Nissanove inteligentne mobilnosti. Riječ je o posve novom doživljaju vožnje: vožnji s više uzbuđenja, samopouzdanja i povezanosti sa svijetom oko nas.

Ova se strategija temelji na tri stupa; Intelligent Power, kojeg utjelovljuje Leafov napredni novi e-motor kapaciteta 40 kW poboljšane energetske učinkovitosti, većeg okretnog momenta i snage za više užitka u vožnji; Intelligent Driving, tehnologiji koja u vožnji pruža više samopouzdanja, sigurnosti i smanjuje stres; te Nissan Intelligent Integration, kojom se automobil povezuje s okolinom s pomoću rješenja za povezivanje te s energetskom mrežom putem jedinstvene dvosmjerne tehnologije punjenja.

Novi Nissan LEAF više je od 100 % električnog vozila. On je i generator na kotačima koji kupcima omogućuje upravljanje električnom energijom s pomoću rješenja za kuću i posao.

Novi Nissan Leaf. 100 % električni pogon, dinamičan dizajn i napredna sigurnosna tehnologija

Privlačni dizajn koji plijeni pozornost širokog kruga kupaca

Novi Nissan LEAF mjeri 4,49 m u duljinu, 1,79 m u širinu, 1,54 m u visinu i 2,70 m međuosovinskog razmaka. Usto se odlikuje aerodinamičnim profilom, oštrim, dinamičnim izgledom s vrhunskim aerodinamičkim svojstvima i aerodinamičkim koeficijentom Cd od 0,28.

Svatko tko poznaje Nissanov dizajn prepoznat će jedinstvena svjetla u obliku bumeranga i prednju masku V-motion, dok plavi elementi, kao što je prednja maska i profil stražnjeg odbojnika ističu 100 % električni karakter vozila.

Na raspolaganju je 10 boja karoserije: Arctic bijela, crvena, brončana metalik, tamnosiva metalik, spring cloud, blade srebrna, magnetic crvena, biserno bijela, metalik crna, dvobojna bisernobijela karoserija s metalik crnim krovom, crvena.

Unutrašnjost potpuno prilagođena vozaču

Novi Nissan LEAF ima unutrašnjost posve novog dizajna, koja je potpuno prilagođena vozaču te spaja pametno iskorišten prostor s optimalnom funkcionalnosti. Dizajn avionskog krila krase plavi šavovi na sjedalima, armaturnoj ploči i upravljaču čime se stvara opušteno okruženje i ostavlja dojam vrhunske kvalitete.

Prtljažnik obujma 435 litara i stražnja klupa djeljiva u omjeru 60:40 nude zavidne mogućnosti odlaganja i maksimalnu iskoristivost, što novi Nissan LEAF čini savršenim obiteljskim automobilom. Najveći obujam prtljažnika s preklopljenim sjedalima iznosi 1176 litara.

Veći domet, više uzbuđenja

Novi e-motor novog Nissana LEAF razvija 110 kW snage i 320 Nm okretnog momenta dovoljnih za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,9 s, čime se smješta u sam vrh C-segmenta u pogledu performansi. Novi Nissan LEAF ima domet od 378 km prema normi NEDC.

Novi Nissan LEAF usto je prvo električno vozilo homologirano prema normi WLTP*, prema kojoj je s jednim punjenjem ostvario domet od 415 km u gradskoj vožnji. Taj homologacijski postupak preciznije odražava svakodnevne situacije u vožnji. To znači da vozači, zahvaljujući raširenoj mreži brzih punionica CHAdeMO mogu uživati u duljim putovanjima.

Punjenje od signala upozorenja do 80 % kapaciteta (brzo punjenje – 50 kW) traje 40 do 60 minuta, a s punionicom Wallbox snage 7 kW od upozorenja do 100 % 7,5 sati.

Novi Nissan Leaf. sustav pomoći u vožnji ProPilot i inovativna papučica e-Pedal za više užitka u vožnji i veći osjećaj slobode. Naime, e-Papučica služi i kao papučica gasa i kočnica.

Napredni sigurnosni sustavi

Novi Nissan LEAF vozačima daje osjećaj potpunog samopouzdanja kad je riječ o sigurnosti. Serijska oprema od početne razine opreme uključuje šest zračnih jastuka (prednji, bočni i zračne zavjese), ISOFIX točke za pričvršćivanje, ABS, elektroničku raspodjelu sile kočenja (EBD), pomoć pri naglom kočenju (BA) i pomoć pri kretanju na uzbrdici (HSA). Od razine Visia serijski su sustav za prepoznavanje prometnih znakova i sustav za nadzor mrtvog kuta, kao i inteligentno kočenje u nuždi s prepoznavanjem pješaka i biciklista.

Napredni sigurnosni sustavi, kao što su sustav za upozorenje na izlazak iz voznog traka, inteligentni sustav za sprječavanje izlaska iz voznog traka i sustav za upozorenje na nadolazeći promet straga, također su dio serijske opreme Nissana LEAF.

Napredni sustavi pomoći u vožnji

Novi Nissan LEAF opremljen je inovativnim tehnologijama inteligentne mobilnosti, uključujući sustav za pomoć u vožnji ProPILOT za sigurniju i udobniju vožnju te ProPILOT Park za potpuno autonomno parkiranje jednim pritiskom tipke.

ProPILOT se može upotrebljavati u jednom prometnom traku na autocesti i posebno je koristan u prometnim gužvama ili pri vožnji visokim brzinama.

Vozač može aktivirati ProPilot jednostavno kao i običan tempomat odabirom željene brzine vožnje i udaljenosti do vozila ispred. Uz podršku radara i kamere ProPilot će prilagoditi brzinu prometu i održavati automobil u sredini traka. Snalazi se i u prometnim gužvama čime će ukloniti stres iz svakodnevnih putovanja na posao i smanjiti umor.

U prometnim gužvama, uporabom iste tehnologije, ProPILOT automatski prilagođava udaljenost do automobila ispred i, prema potrebi, potpuno zaustavlja vozilo. Nakon što se vozilo zaustavi, ostat će na mjestu čak i ako vozač ne pritišće papučicu kočnice.

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO:
Gentleman's car – novi Volvo S90

Nakon što promet nastavi svojim tijekom, automobil će sam ponovno krenuti. Ako se promet zaustavi na više od tri sekunde, ProPILOT će se ponovno pokrenuti jednostavnim pritiskom papučice gasa ili pritiskom na gumb <resume / +> na upravljaču.

ProPILOT Park automatska je funkcija parkiranja za koju vam nisu potrebne ni ruke ni noge. ProPILOT Park može parkirati bočno ili okomito (unaprijed ili unatrag) i s lakoćom će parkirati novi Nissan LEAF kad vozač odabere mjesto koje mu je predložio sustav. Pritiskom gumba ProPILOT Park, novi Nissan LEAF potpuno će samostalno obaviti parkiranje i automatski zaustaviti vozilo kad je manevar završen.

Novi Nissan Leaf. Novi dizajn unutrašnjosti i tehnologija za povezivanje vozačima nude više prostora

Papučica e-Pedal

Revolucionarna papučica e-Pedal mijenja način na koji vozimo automobile omogućujući ubrzavanje, usporavanje i potpuno zaustavljanje vozila jednostavnim povećanjem ili smanjenjem pritiska na papučicu gasa. Otpuštanjem papučice automobil će usporiti i potpuno se zaustaviti, čak će i stajati na mjestu na nagibu, bez pritiska na papučicu kočnice.

Zahvaljujući stopi usporavanja do 0,2 G uporabom papučice e-Pedal vozači više ne moraju micati nogu s papučice gasa na papučicu kočnice kako bi usporili ili zaustavili vozilo. To pomaže smanjiti umor i stres u svakodnevnoj gradskoj vožnji, a vozač će morati upotrebljavati papučicu kočnice do 90 % manje nego u konvencionalnim automobilima.

Fantastični multimedijski sustav

Na poboljšanom 7-inčnom TFT zaslonu u boji prikazuju se najvažnije informacije, uključujući informacije audiosustava i navigacijskog sustava.

Najnovija inačica navigacijskog sustava Nissan Connect EV uključuje Bluetooth i digitalni radio. Povrh uobičajenih navigacijskih funkcija, prikazuje i informacije o najbližim punionicama u stvarnom vremenu. Za bolju povezivost dostupne su i aplikacije Apple CarPlay i Android auto (ovisno o tržištu).

Jedna od najpopularnijih funkcija originalnog Leafa bila je mogućnost postavljanja klima-uređaja da se uključuje u određeno vrijeme kako biste mogli zagrijati ili rashladiti unutrašnjost prije putovanja. To donosi manju potrošnju energije baterije jer se automobil grije odnosno hladi s pomoću struje dobivene izravno iz električne mreže.

Nissan Qashqai ProPILOT

Na zagrebačkom salonu automobila 2018. hrvatsku premijeru imao je i Nissan Qashqai opremljen tehnologijom ProPILOT, Nissanovim najnaprednijim sustavom za pomoć u vožnji.

ProPILOT sustav pomoći u vožnji

Pružanjem pomoći pri upravljanju, ubrzavanju i kočenju, sustav ProPILOT povećava kontrolu nad automobilom. Namijenjen je vožnji u jednom traku autoceste i optimiziran je za vožnju pri malim brzinama tijekom prometnih gužvi i putovanje autocestom.

Ovaj sustav smanjuje umor i stres, a povećava sigurnost, općenitu kontrolu i povjerenje vozača koji više ne moraju brinuti o uobičajenim sastavnicama vožnje.

Sustav ProPILOT Nissanov je prvi korak prema autonomnoj vožnji, ali u slučaju Qashqaija radi se o tehnologiji koja zahtijeva pozornost vozača. Vozač zadržava kontrolu i odgovornost za vozilo.

Sustav ProPILOT dostupan je u opciji a 7.500 kn s ručnim i 8.000 kuna s automatskim mjenjačem.

“Uvođenje sustava ProPILOT opravdat će Qashqaijevu titulu vodećeg crossovera u Europi”, izjavio je Ryan Gains, glavni direktor odjela za crossovere, Nissan Europa.

Sustav ProPILOT jednostavan je i intuitivan, a aktivira ga vozač pritiskom na tipku ProPILOT smještenu na desnom kraku upravljača Nissan Qashqaija. Pritiskom na susjednu tipku SET održava se trenutna brzina i siguran razmak od vozila koje se nalazi ispred. Moguće je prilagoditi brzinu i razmak.

Qashqai će se u potpunosti zaustaviti ako stanje u prometu to zahtijeva. Automatski će krenuti s mjesta ako je vozilo u mirovanju približno tri sekunde ili kraće. Ako je dulje u mirovanju, vozač treba pritisnuti tipku RESUME ili lagano pritisnuti papučicu gasa.

Praćenjem bijelih crta u okruženju, sustav ProPILOT pomaže zadržati vozilo u sredini odabranog traka na autocesti.

Status sustava ProPILOT uvijek je prikazan na zaslonu putnog računala između instrumenata. Vizualna upozorenja popraćena su zvučnim signalima.

Tehnologija se temelji na podatcima o uvjetima u prometu i na cesti koje prikupljaju kamera postavljena na vjetrobransko staklo Qashqaija i radar postavljen iza znaka Nissana na prednjoj maski.

“ProPILOT je izvorna tehnologija i dio vizije Nissan Intelligent Mobility. Jasno odražava našu posvećenost osiguravanju sigurnije i uzbudljivije budućnosti za vozače”, dodaje gains.

Nakon izmjena koje je doživio u 2017., Nissan Qashqai dostupan je sa značajnim poboljšanjima kojima se potvrđuje njegov status predvodnika segmenta crossovera.

Poboljšanja su usmjerena na četiri područja – suvremeni novi dizajn eksterijera, viša razina kvalitete interijera, poboljšane performanse i uvođenje tehnologije Nissan Intelligent Mobility kako bi se osigurale još više razine udobnosti za vozača i putnike, njihove sigurnosti i povjerenja.

Qashqai je najuspješniji model u povijesti Nissana u Europi dugoj 83 godine s prodanih 2,3 milijuna vozila od lansiranja prve generacije 2007. godine.

Proizvodi se u najmodernijoj tvornici Nissana u Sunderlandu u Ujedinjenoj Kraljevini. Prošli je mjesec u toj tvornici proslavljena proizvodnja tromilijuntog Qashqaija.

Uz novi Leaf i Qashqai ProPILOT, posjetitelji će moći vidjeti i novu Micru, Navaru, Juke i X-trail te legendarni Nissan GT-R.

Još od Genial Denial

NIJE ŠALA Ako uživate u glazbi Justina Biebera – najvjerojatnije ste psihopat

Glazba je stvar subjektivnog ukusa. Ne kažemo da je nešto loše slušate...
Pročitajte više o priči

Odgovori