PONG: Stara Atari igrica kao dio penjanja u proširenoj stvarnosti

Sjećate se Atari igrice Pong? Ova igra je pokrenula razvoj industrije računalnih igrica. Pa, ovih dana Pong je doživio novu verziju sebe i to u proširenoj stvarnosti.

Ideja je bila da se unaprijedi sporstko penjanje u dvorani, no ujedno, na određen način, unaprijeđena je i igrica.

Kako je Pong postala fizički zahtjevna igrica?

Etiketirano kao “prva globalna gaming platforma za sportsko penjanje”, sportsko penjanje u proširenoj stvarnosti nudi razne alate za poboljšanje penjačkih sposobnosti, kroz igrice. Uz Pong tu su i druge igrice, poput, “Whack-a-Bat” i “Sparks”. Igrice zahtijevaju od penjača navigiranje i kretanje prema projekciji na zidu za penjanje.  Prva igrica koju vidite u videu, zove se Climeball i kombinira, upravo, penjanje i Pong.

Dobro, tko je zaslužan za penjački Pong?

Svaka igrica dizajnirana je da poboljša određen aspekt penjačke sposobnosti kao što su izdržljivost ili doseg. Da bi ovo bilo moguće, zaslužna je ekipa za sportsko penjanje u proširenoj stvarnosti, poseban odjel unutar istraživačkog laboratorija Aalto sveučilišta u Finskoj. Kreirali su vlastiti softver za praćenje pokreta koji, u kombinaciji s projektorom visoke razlučivosti i senzorom pokreta, prati korisnika koji se kreće po zidu za penjanje.

Ova platforma može se implementirati bilo gdje, gdje postoji zid za penjanje. Bazirana je na ideji da pomogne penjačima da riješe problem na zidu za penjanje, na zabavan način. Moguće je da će uskoro penjanje u proširenoj stvarnosti postati redovita ponuda u sportskim i drugim dvoranama.

Ideja zaista nije loša. Kad bi se netko ovoga sjetio u Hrvatskoj, tko zna, možda bismo i mi postali redoviti posjetitelji sportskih dvorana:-)