INSTAGRAM VIJESTI Uskoro ćete uz pomoć ove aplikacije moći rezervirati stol ili kupiti karte za kino

S tolikim rastom poslovanja očekivalo se da se Instagram okrene i novim načinima komercijalnog iskorištavanja platforme. Na putu su da postanu vodeća digitalna shopping i oglasna platforma.

Kako donosi TechCrunch, Instagram trenutno testira značajku koja omogućava nekim poslovnim subjektima u SAD-u i Velikoj Britaniji da prihvaćaju zahtjeve za rezervacijom stolova u restoranu.

Iste te funkcionalnosti radit će i na budućim značajkama kao što su rezervacije i dogovori u raznim salonima kao i prodaja ulaznica za razne događaje ili projekcije filmova.

Što se tiče same kupovine, Instagram već ima razvijenu “oznaku za kupnju” na postovima, a gdje prodavači mogu označavati stavke u slikama s cijenom i poveznicom koja vas vodi izravno na stranicu proizvoda, ili kupnju.

Lako se može zaključiti da je sljedeći razuman korak nadogradnja tog sustava, a kako bi se podržao cijeli proces plaćanja tih proizvoda izravno unutar aplikacije, umjesto da korisnici istu napuštaju i dovršavaju transakcije na drugoj kartici preglednika.

Platforma je objavila statističke podatke da ima preko 800 milijuna mjesečnih korisnika, to su podaci od rujna 2017., pa je ta brojka, do danas, vjerojatno i narasla.

To pak je svakako dovoljan razlog za pokretanje i prije svega razvijanjem ovakvih eksperimenata mogućnosti plaćanja u, najvjerojatnije, najvećem virtualnom shopping centru.


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.