Novi miris svježih knjiga zapakiran u dizajnersku bočicu je savršen za one koji rađe zabiju nos u knjigu nego u nešto drugo. Takvi sada napokon mogu i mirisati kao knjiga.
Miris za knjigoljupce su dizajnirali Geza Schoen, Gerhard Steidl i magazin Wallpaper*.
“Miris svježe otisnute knjige, najbolji je miris na svijetu”, kaže Karl Lagerfeld, koji je dizajnera i izdavača Gerharda Steidla prvi upozorio na važnost mirisa knjiga.
Paper Passion je rođen kad je izdavač, magazin Wallpaper*, udružio kreativne snage s proizvođačem mirisa.Wallpaper* je unajmio majstora parfumera Gezu Schoena kako bi stvorio parfem temeljen na mirisu knjiga, a koji je predstavljen na izložbi Handmade, koju je Wallpaper* organizirao u Milanu.
“To je prilika za slavljenjem svih otajnih senzualnosti knjige, u vrijeme kada se mnogi okreću od nje. Noseći taj miris trebali biste se osjećati opušteno, kao kada čitate knjigu, opušteno sve do razine meditacije i koncentracije.
Paper passion je nešto krasno i jedinstveno. Nošenje mirisa knjiga je ‘vrlo chic’. Knjige su igrač u intelektualnom svijetu, ali također i u svijetu luksuza”, tvrde proizvođači u popratnom promo-materijalu.
Skrivenog među stranicama knjige, Paper Passion na tim istim stranicama prate tekstovi Karla Lagerfelda,Güntera Grassa, Geze Schoena i Tonyja Chambersa pa se ne može reći da se tu nema što i čitati.
“Imate knjigu, otvorite je, a unutra je mala bočica s mirisom knjige. Možda djeluje kao nezgrapna igra riječi, ali ideja je jednostavna, vrlo linearna”, kaže Schoen.
A cijena mirisanja na nove knjige? Prva sitnica: 88 eura ili 115 dolara.
Jedini problem s mirisom je da još nije dokazano privlači li više srodnih duša ili prave knjiške moljce.