KING OF SHAVES Ili kako je brijanje muškaraca postalo sentiš

kos-logo

King of Shaves je brand koji je posvećen brijanju. Bilo koga i bilo čega. Jedan njihov poznatiji moto je da muškarac na sebi brije samo ono što vidi. Njihov spektar proizvoda je doista širolik i pozamašan, ali s druge strane ne baš privlačan bradonji i iskreno nismo upoznati s njime isto kao što nismo upoznati s najnovijim tehnologija u automehaničarskom svijetu. Jednostavno time se ne bavimo, ali postoje muškarci koji se time bave i zbog toga ih cijenimo.

No, ono čime se želimo pozabaviti u ovom članku je akustična razlika brijanja njihovim proizvodima za razliku od nekih drugih proizvoda na tržištu. Za sve nas koji se ne brijemo i nismo kompetentni za tu materiju King of shaves su pripremili kampanju naziva #RoughSmoothed, a koja upravo kroz nježnu obradu žestokih glazbenih uradaka vizualizira brijanje njihovim proizvodima. Za audiovizualnu poslasticu zaslužan je britanski band The Brotherhood.

Uživajte, jer mi jesmo (doduše ne u brijanju).

Wrong Side of Heaven (Five Finger Death Punch)

Breaking the Law (Judas Priest)

Ace of Spades (Mötorhead)

U akciji #RoughSmoothed pronašli smo i Brett Domino trio te njihovu sentiš obradu stvari Final Countdown švedskog benda Europe.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pagePin on PinterestDigg thisShare on RedditShare on StumbleUponEmail this to someonePrint this page