KING OF SHAVES Ili kako je brijanje muškaraca postalo sentiš

King of Shaves je brand koji je posvećen brijanju. Bilo koga i bilo čega. Jedan njihov poznatiji moto je da muškarac na sebi brije samo ono što vidi. Njihov spektar proizvoda je doista širolik i pozamašan, ali s druge strane ne baš privlačan bradonji i iskreno nismo upoznati s njime isto kao što nismo upoznati s najnovijim tehnologija u automehaničarskom svijetu. Jednostavno time se ne bavimo, ali postoje muškarci koji se time bave i zbog toga ih cijenimo.

No, ono čime se želimo pozabaviti u ovom članku je akustična razlika brijanja njihovim proizvodima za razliku od nekih drugih proizvoda na tržištu. Za sve nas koji se ne brijemo i nismo kompetentni za tu materiju King of shaves su pripremili kampanju naziva #RoughSmoothed, a koja upravo kroz nježnu obradu žestokih glazbenih uradaka vizualizira brijanje njihovim proizvodima. Za audiovizualnu poslasticu zaslužan je britanski band The Brotherhood.

Uživajte, jer mi jesmo (doduše ne u brijanju).

Wrong Side of Heaven (Five Finger Death Punch)


Breaking the Law (Judas Priest)

Ace of Spades (Mötorhead)

U akciji #RoughSmoothed pronašli smo i Brett Domino trio te njihovu sentiš obradu stvari Final Countdown švedskog benda Europe.

Još od Gentleman.hr

Gospodo, Međunarodni je dan sreće, evo uputa kako živjeti sretnije

Prema ljestvici najsretnijih naroda na svijetu od 2014. do 2016. godine, objavljenoj...
Pročitajte više o priči