Gospodo vlasnici tvrtaka, osnivači, biznismeni trebali bi razmisliti o ovoj ideji promocije

U poslovnom svijetu sasvim je uobičajeno, ali i neophodno da svaka tvrtka koja drži do sebe, odnosno do svojih klijenata, partnera ili zaposlenika uređuje blog ili danas sve više popularniji video blog. U nas, ali i šire mnogi rade grešku pa im je nit vodilja u kreiranju i vođenju bloga ili prodaja proizvoda ili promocija te ponuda vlastitih usluga. Naravno takav pristup ljudi prepoznaju i efekti odnosno učinak tog medija su prilično slabi te se nerijetko odustaje od toga pod iznimkom slabe do nikakve profitabilnosti koraka ili projekta.

Dakle blog ili vlog je jedan oblik skoro pa neformalnog medija u kojem zaposlenici, vlasnici ili ljudi u tvrci angažirani za taj posao u određenim vremenskim intervalima, od jednom dnevno do jednom tjedno, objavljuju postove odnosno sadržaje vezane uz tvrtku, ali ponajviše uz ljude u toj tvrtci. Dakle, naglasak je na jednom osobnom pristupu komunikacije sa vanjskim svijetom.

Na počecima, ali nije rijetkost i danas, to su pretežno bile pisane forme, odnosno sadržaj namijenjen za čitanje. To je čisto iz nekog razloga jer blogerska forma tog tipa, dakle poslovni korporativni blog, ipak se najviše konzumira za vrijeme radnog vremena odnosno to spada nekako u radni dio našeg dana. Rijetki će biti oni koji će nakon radnog dana ili kad su obitelji krenuti s konzumiranjem raznih poslovnih sadržaj na korporativnim blogovima.

Bilo da se radi o B2B ili B2C baziranoj tvrtci blog je medij pomoću kojeg na neki način osobno možete upoznati ljude, ali i voditelje odnosno osnivače određene tvrtke.

Iako se te forme danas ponajviše koriste u tvrtkama koje su svojevrsnoga “modernijeg” poslovanja, dakle bave se IT-em, softverom, razvojem aplikacija, marketinškim uslugama s naglaskom na digitalni odnosno društveni marketing, nešto su rjeđe u tome tvrtke koje se bave takozvanim “starijim” djelatnostima, a to je čisto zbog navika i nepoznavanja medija kao takvog.

Uglavnom, ne pišem ovaj članak da bi vam približio nešto što već vjerojatno znate, već jedan relativno novi, evoluiran pristup korporativnom bloganju, točnije video bloganju, a kojeg recimo mogu voditi i sami direktori, osnivači tvrtke bez obzira koliko vremena imali za to, odnosno koliko vremena ne imali za to. 

Poznati biznismen Gary Vaynerchuck, a poznat po tome što je jedan od prvih ljudi u prodaji i marketingu koji je osnovao uspješan web dućan VineLibrary te vino prodavao online kad većina današnjih poslovnjaka još nije ni znala da uopće postoji određeni poslovni potencijal tog svijeta, danas je osnivač i vlasnik multimilijunske digitalne agencije VaynerMedia te je jedan od aktivnijih youtubera s nekoliko različitih emisija, a o kojem smo i pisali ovdje na Gentlemanu.

Bitno za naglasiti je da Youtube-u odnosno proizvodnji sadržaja za Youtube, ali i ostalim modernim sredstvima digitalne komunikacije, pridodaje veliku količinu dnevne pažnje i vremena.

Uglavnom novi trend online vloganja, kojeg možemo slobodno pripisati Garyu, je angažiranje snimatelja, osobe od povjerenja koja ga prati u korak iz dana u dan.

Snimatelj, odnosno operater kamerom, zaposlenik je vaše tvrtke ili osoba po ugovoru angažirana za tu djelatnost, koji ima samo jednu funkciju, a to je da u suglasju a vama snima, montira i naposljetku producira dnevne video blogove. Primjer toga je DailyVee serija dnevnih vlogova.

Dakle, nakon ove ideje nemate nikakvih razloga ne započeti s novom epizodom u promociji vaše tvrtke. Uzmete li novog čovjeka ili nekog tko je već u vašoj tvrtci u vrlo će vam kratkom vremenu investicija biti vraćena.

A poštapalica “nemam vremena za to” ili “previše sam zauzet” iz priloženog videa ne drži vodu.

Jeste li spremni biti biznis džentlmen modernog doba?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pagePin on PinterestDigg thisShare on RedditShare on StumbleUponEmail this to someonePrint this page