GOOGLE I SOTHEBY’S Curate aplikacija je virtualne realnosti pomoću koje možete vidjeti vaš budući dom

Snaga proširene i virtualne realnosti pri odabiru budućeg doma.

Tvrtka za prodaju nekretnina Sotheby’s International Realty krenula je s poslovnom implementacijom postojećih modernih digitalnih tehnologija. Konkretno u svoje je poslovanje implementirala svu snagu AR (augmented reality/proširena realnost) i VR (virtual reality/virtualna realnost) tehnologije kako bi svojim potencijalnim kupcima vizualizirala i naposljetku prodala njihov dom iz snova


Ako ste ikad kupovali kuću i stan po principu ključ u ruke, drugim riječima imate love i želite se skućiti sutra, onda znate da je namještanje kuće jedan od najvažnijih aspekata kada je riječ o privlačenju kupaca.

Kupci žele znati kako će njihov budući dom izgledati s namještajem u njemu, a prodavači, kako bi to postigli, najčešće zapošljavaju profesionalne dizajnere interijera i dekoratere koji će opremiti budući dom namještajem i dekorom kako bi kupcu isti bio prezentiran/predložen u najboljem mogućem svijetlu.

Međutim, u Sothebyju su taj proces namještanja odlučili proširiti, odnosno virtualizirati. Drugim riječima kupcu će putem proširene i virtualne realnosti prezentirati, i zajedničkim snagama dizajnirati, dom kroz aplikaciju naziva Curate koju možete preuzeti za Android pametne telefone. Sličnu aplikaciju razvija i Ikea.

Aplikacija je izrađena pomoću ARCore, Googleove AR Software platforme, a pokreće ga roOomy, vodeća platforma na području tehnologije virtualnog sadržaja specijalizirana za izradu 3D / AR / VR sadržaja te razvoj aplikacija.

Aplikacija tako omogućuje budućim vlasnicima vizualizaciju kuće i virtualnu šetnju njome, a prije kupnje i prema njihovim željama.

Curate će negdje tijekom ove godine biti dostupan i na iOS platformama.

“Kupnja kuće nije samo značajna financijska odluka, već je ona duboko osobna i emocionalna”, rekao je John Passerini, međunarodni potpredsjednik interaktivnog marketinga Sotheby’s International Realty Affiliates LLC.

“Predstavljanjem proširene stvarnosti doživljaja kupnje doma svodi se na osobno putovanje koje im omogućuje da kuću dožive kao njihov budući dom”.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.