I od odličnog može bolje! Ferrari 488 GTB by Novitec ROSSO

Čak i vrhunski sportski automobil nikada ne može imati dovoljno snage. Remek djelo auto industrije kojeg možemo gledati i kao umjetnost i tehnički perfekcionizam nekima nije dovoljan.

Dakle vodeći svjetski stručnjak za doradu automobila u svoju je radionicu uveo Ferrari 488 GTB.

Eksperti za motor su napravili dvije ‘mape’ za 3,9 litreni V8 Biturbo koji se može aktivirati i deaktivirati tipkom na upravljaču, a regulira se sustav elektronike tlaka ubrizgavanja. Za optimiziranje izlazne snage modificiran je i ispušni sustav što je rezultiralo povećanjem snage za 102 KS te povećanjem okretnog momenta za 132 Nm. Novitec Rosso Ferrari 488 GTB na papiru izgleda ovako: 772 KS pri 7.950 o/min, 892 Nm okretnog momenta pri 3.250 o/min, do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi, a razvija najveću brzinu od 342 km/h. Serijski 488 GTB u istim brojkama izgleda ovako: 670 KS pri 8.000 o/min, 760 Nm pri 3.000 o/min, do 100 km/h ubrzava za 3 sekunde, a najveća je brzina 335 km/h.

Ugljik i karbon osnovni su materijali koji se koriste kod ovog renomiranog prerađivača sportskih vozila. Aerodinamika vozila dodatno je poboljšana ugradnjom i modificiranjem brojnih detalja, a i poneki estetski dodatak izdvaja ga od ‘običnog’ 488 GTB (ako se za ovaj automobil može reći običan).

Novitec ROSSO 488 GTB ima hidraulični ovjes koji može regulirati visinu vozila za oko 35 milimetara. Hidraulični sustav može podići sportski automobil na dodir gumba u kokpitu što olakšava vožnju u garažama, raznim preprekama, ‘ležećim policajcima’… Sustav se deaktivira pritiskom na gumb ili automatski nakon što brzina prijeđe 80 km/h. Standardna aktivna kontrola ovjesa talijanskog vozila je, naravno, u potpunosti zadržana.

Novitec Rosso nudi i modificirane kotače veličine 9Jx21 sprijeda s gumama 255/30 ZR 21 Pirelli P Zero te 12Jx22 s 335/25 ZR 22 gumama za stražnju osovinu.

Novitec ROSSO također nudi potpunu individualnost u uređivanju unutrašnjosti. Ponuda materijala uključuje bezbrojne mogućnosti uz korištenje ugljika, Alcantare… , a može se ispuniti svaki zahtjev kupca s obzirom na boje i dizajn presvlaka.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pagePin on PinterestDigg thisShare on RedditShare on StumbleUponEmail this to someonePrint this page