DIGITALNO DOBA Najuspješniji ljudi digitalnog svijeta

Biti uspješan u današnjem svijetu je pojam koji nije baš lako definirati. Popularnost, novčano bogatstvo, razvijena karijera ili pak, sve modernije, posjedovanje kriptovaluta sve se više spominju kao glavni "krivci" nečijeg uspjeha. Biti uspješan je dug put pun preokreta i zaokreta i samo istrajni uspijevaju da dođu do kraja.

U 2017. godini, pojavio se i novi trend uspješnosti u virtualnom svijetu koju su nam donijeli takozvani digitalni influenceri. To su ljudi koji imaju veliki broj pratioca, fanova bilo na društvenim mrežama, blogovima ili web stranicama, a samim tim imaju moć utjecanja na veliki broj ljudi. Ako se zadržimo na ovom kriteriju neki od najuspješnijih ljudi u ovom trenutku su:

James Corden – iako stoji rame uz rame s najpopularnijim voditeljima na svijetu, ono što izdvaja Jamesa je inovativni pristup starom zanatu. Poznat je po trenutno najgledanijem segmentu tv emisija – Carpool Karaoke čija gledanost se broji milijunima ljudi diljem svijeta. Uz toga, na listu možemo dodati i velike veze koje James ima u glazbenoj, filmskoj i općenito industriji zabave. Iako mu društvene mreže nisu jača strana, James ima nevjerojatan utjecaj na industriju kojom se bavi i njegova emisija jedna je od najprepoznatljivijih brendova širom planete.

J. K. Rowling – glavni i odgovorni krivac zašto milijuni djece širom svijeta i dalje čekaju pozivnicu za Hogwarts. Koristeći Twitter i web stranicu Pottermore, J.K. Rowling je uspjela je oformiti pravu vojsku super fanova. Njen trenutni utjecaj doseže do raznih grana vertikale, od politike, filma i medija, kulture pa sve do humanitarnog rada i književnosti. S obzirom na popularnost knjiga i njezinog svestranog interesa za razne aspekte naše realnost, autorica Harry Pottera smatra se pravom stručnjakinjom kad je u pitanju formiranje mišljenja velikog broja ljudi.

Kim Kardashian West – s preko 120 milijuna fanova diljem različitih društvenih mreža, Kim je u stanju da od nepoznatog imena napravi brend godine i to preko noći. Samo jedan post ove Američke dive, ima više pregleda i utjecaja nego većina medijskih slavnih ličnosti zajedno. Postepena popularnost cijele obitelji Kardashian eksplodirala je u posljednjih nekoliko godina i svi veliki brendovi se svakodnevno natječu da dodjele sponzorstva baš članovima ove obitelji.

I dok još uvijek konzumiramo sve ove nevjerojatne podatke, možemo napomenuti i da sve više brendova, iza kojih se kriju dobro uigrani timovi, dobivaju titulu velikih influencera 21. stoljeća. Neki od njih su nezaobilazni Apple, svemogući Google, moderan Nike, a u posljednje vrijeme i mnoge stranice s igrama na sreću kao što je Mzt. Može se stoga reći da su se uspješni ljudi u neku ruku poistovjetili s pojmom influencer u 2017. godini.