AUTONOMNA VOZILA Što bi radili Hrvati tijekom vožnje kad ne bi trebali voziti?

S autonomnim vozilima budućnosti odjednom ćemo dobiti više slobodnoga vremena koje će svatko moći potrošiti za različite aktivnosti.

Kako je pokazalo inovativno ispitivanje koje je provela tvrtka Goodyear Dunlop Sava Tires, pomoću chatbot aplikacije, velika većina Hrvata u autonomnom vozilu najradije bi pretraživala internet i služila se društvenim mrežama ili pak čavrljala sa suputnicima.

Autonomna vozila u kojima ćemo se voziti u budućnosti omogućit će nam da sjednemo u auto, upišemo cilj, udobno se namjestimo na sjedalu i opustimo se sve do kraja vožnje.

Goodyear je potaknuo građane Hrvatske da već danas razmišljaju o mobilnosti budućnosti i putem digitalnog upitnika provedenog uz pomoć “brbljavoga robota” Goodyja (engleski chatbot) došao do zanimljivih rezultata.

Vrijeme koje bi uštedjeli na račun autonomne vožnje Hrvati bi potrošili prije svega za upotrebu digitalnih kanala i razgovor uživo.

Rezultati ispitivanja pokazuju da bi većina (26 posto) to vrijeme posvetila pretraživanju internetskih stranica i upotrebi društvenih mreža, a s minimalnim zaostatkom slijedi razgovor sa suputnicima (25 posto).

Ispitanici iz Hrvatske bi slobodno vrijeme u automobilima potrošili za odmor ili spavanje (15 posto), gledanje videa ili filmova (9 posto) te za komuniciranje mobilnim telefonom (7 posto), a u manjoj mjeri za slanje e-pošte (4 posto) i čitanje knjiga (3 posto). U ispitivanju se pokazalo zanimljivo odstupanje između žena i muškaraca; naime, predstavnice nježnijega spola na prvo su mjesto u velikoj većini stavile upotrebu interneta i društvenih mreža (33 posto), a muškarci razgovor s ostalim putnicima (26 posto).

Europski vozači proveli bi slobodno vrijeme na mobilnim telefonima

Usporedba rezultata hrvatskog ispitivanja s ispitivanjem koje je Goodyear proveo u suradnji s Londonskim fakultetom za ekonomske i političke znanosti (LSE) 2016. godine u 11 europskih zemalja pokazala je neka odstupanja. Najviše vremena koje bi dobili na račun autonomnih automobila, europski vozači potrošili bi za telefoniranje, odnosno pisanje SMS poruka (42 posto), a slijede pretraživanje internetskih stranica (37 posto) i čitanje (28 posto).

h/t Autostil

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.