NEW FORMAL Uz novu ljetnu kolekciju s.Oliver predlažemo i novi stil

Bijelo, plavo, boja pijeska, avokada i sve njihove nijanse boje su s kojima nećete pogriješiti.

Nedavno je modna kuća s.Oliver predstavila kampanju za novu kolekciju proljeće/ljeto 2018. Glavne su uloge već poslovično pripale Luki Šuliću i Stjepanu Hauseru.

Njihova uspješna suradnja traje već nekoliko sezona, a glazbenici, osim što se odlično snalaze u ulozi modela, svojim se stilom sjajno uklapaju u filozofiju kuće te predstavljaju ideju modernog muškarca.

Šulić i Hauser većinu su vremena zauzeti nastupima na svjetskoj turneji, ali su u kratkom predahu napravili snimanje upravo ove kampanje. Sve se zbilo u idiličnom okruženju istarske vile u Novigradu.

Fotografije potpisuje slovenski fotograf Aljoša Rebolj.

Glavna odrednica branda bezvremenska je elegancija, koji ukorak s potrebama modernog muškarca u svojim kolekcijama naglasak stavlja na kvalitetu i funkcionalnost.

S obzirom da moderni casual stil danas uvelike utječe na odijevanje u poslovnim prilikama, rušeći pritom pravila klasičnog odijevanja, kolekcija s.Oliver BLACK LABEL za proljeće/ljeto 2018. godine izrazito je raznolika.

Mijenjajući klasične forme odijevanja te uvođenjem novih casual i sportskih krojeva te materijala, stvorili su novi stil koji definira sezonu – new formal.

Novi je to stilski pečat u kojem se isprepliću klasični i casual stilovi modernog muškarca.

U sklopu novog stila predlažu se slijedeće boje i nijanse:

  • bijela
  • plava
  • boje pijeska
  • boja avokada
  • nijanse plave i sive

Bomber jakna (ili neki njezini elementi) nalazi se u gotovo svakom komadu kolekcije. Naglasak sezone također je i na detaljima (neobični printevi, teksture, džepovi).

Athleisure koncept

Novi je koncept koji spaja odjeću za sport te odjeću za odmor.

Sve je prisutniji među različitim stilovima, što pak samo dokazuje potrebu nekog stila da bude funkcionalan. Stoga su i kod ove kolekcije materijali lagani te tehnološki prilagođeni za boravak na otvorenom.

A Luka i Stjepan?

“Mi smo jako zadovoljni s ovom suradnjom koja je dosad rezultirala odličnim kampanjama s Lukom i Stjepanom kao zaštitnim licima. Dečki su vrhunski profesionalci u svemu što rade pa tako i na našim snimanjima na kojima uvijek vlada jako zabavna atmosfera, a rezultat su fotografije koje na najbolji način utjelovljuju duh s.Oliver branda. To su uspješni muškarci s vrhunskom karijerom koji za svoje nastupe biraju provjerenu eleganciju, a u slobodno vrijeme biraju udobnost i funkcionalnost uz moderan dizajn. 2Cellos su zaista sve ono što definira s.Oliver muškarca”, izjavila je povodom lansiranja nove kampanje Maja Arsenovič, country managerica s.Olivera.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.