Gospodskih 350 km/h s vjetrom u kosi (i bradi)

Mercedes-Benz je na samom početku ove godine pokazao najluksuzniji kabriolet za četvero i to nakon punih 45 godina! Samim spominjanjem kabrioleta pred očima je vizija dvosjeda i užitka u vožnji za dva (dvoje) putnika. Gospodska marka, Mercedes-Benz, predstavio je svoju limuzinu, S klasu, s otvorenim krovom i komforom za četvero.

I ovakav prestiž nekima nije dovoljan, a onda tu nastupa – Brabus. Najcjenjeniji prerađivač prestižne marke iz Stuttgarta pod budnim okom legende Boda Buschmanna u njemačkom Bottropu nastao je najbrži i najsnažniji kabriolet sa četiri sjedala.

Model se zove Brabus 850 6.0 BiTurbo Cabrio, temelji se na Mercedesu S 63, a razvija 850 konjskih snaga, 1.450 Nm okretnog momenta i najveću brzinu 350 km/h! Brabus 850 6.0 BiTurbo Cabrio prigodno je predstavljen uoči ovogodišnje utrke 24 sata Le Mansa.

Osam cilindrični Twin-turbo motor rad je eksperta Brabusa, a obujam mu je sa 5.461 ccm povećan na 5.912 ccm posebnom obradom glave cilindara. Naravno da su promijenjene i klipnjače, klipovi visokih performansi, radilica… kao i cjelokupna periferija motora koja je temeljito revidirana. Dva Brabus posebna turbopunjača s većim rashladnom jedinicom zamijenila su postojeće turbo punjače. Usisni sustav je od ugljika, povećan je filter zraka, dodani usisni kanali…

Rezultat je impresivan: 850 KS pri niskih 5.400 o/min, te okretni moment od 1.450 Nm u rasponu od 2.500 – 4.500 o/min. U interesu dugovječnosti cjelokupnog sklopa okretni moment je elektronski prigušen na ‘samo’ 1.150 Nm. Naravno da Brabus ozbiljnost svog rada potvrđuje i trogodišnjim jamstvom ili čak 100.000 km.
Ubrzanje iznosi 9,4 s ali do 200 km/h (do 100 km/h mu treba 3,5 sekundi, a najveća je brzina 350 km/h i to je elektronski ograničena! Za one koji žele znati više deklarirana potrošnja ovog modela je u gradu 14,2 l/100 km, otvorenoj cesti 8,0 l/100 km, u mješovitom ciklusu 10,3 l/100 km s prosječnom emisijom CO2 od 242 g/km što odgovara energetskoj učinkovitosti klase F.

Kao opcija u ponudi su kotači promjera čak 22″ s gumama Continental, Pirelli ili Yokohama visokih performansi, dimenzija
255/30 ZR 22 sprijeda i 295/25 ZR 22 straga.

Brabus modul za spuštanje vozila posebno je kalibriran s obzirom na korištenje ultra-low profila gume, a snižava visinu vozila za oko 15 milimetara.
Vrhunski materijali koje koristi Mercedes-Benz u svojoj S klasi kod Brabusa mogu biti dodatno oplemenjeni po želji kupaca.

Mercedes-Benz još je jednom pokazao svoju lidersku poziciju kako u osmišljavanju segmenta, ponudi vrhunskog užitka u vožnji i prestiža, a Brabus svoju spremnost da vrhunskom proizvodu doda točku na ‘i’ te ponudi bolje od najboljeg.