BOMBSHELL BETTY Spoj rakete, kotača, nehrđajućeg čelika, zakovica i spartanskog interijera

Buick Super Riviera iz 1952 godine bio je jedno sasvim pristojno i elegantno vozilo sve do trenutka dok se vlasnik jednog od njih nije odlučio provozati po slanim nizinama američkog zapada.

Ono što mu je tijekom vožnje nedostajalo je brzina, jednostavnost i spartanski izgled i slanog vjetra u kosi. Drugim riječima elegantnu limuzinu pedesetih bilo je potrebno pretvoriti i spartanski metalni projektil. Odakle i naziv Bombshell Betty.

Iako ga ne pogoni sama raketa, motor koji se nimalo ne skriva je 5,2 litarski, 8 cilindarski blok u kombinaciji s automatskim mjenjačom brzina, odnosno getribom. Brzina koju postiže je nemalih 265 kilometara na sat.

Ono što pa ga ističe je zračnik koji upuhuje zrak, znači upuhnik, u dva rasplinjača, odnosno karburatora, a koji je pomalo nalik na neslavnu bombu Betty. 

Iako nas kao gospodu te brojke ne fasciniraju previše jer danas ima i bržih i jačih vozila, ono što nas je svakako izbacilo iz stolice u klimatiziranom uredu jest sami izgled ove cestovne nevolje u malom.

Također donosimo vijest da je dosadašnji vlasnik ovog projektila ili ostario ili ga prošla volja te je odlučio isti prodati. Cijena, prava sitnica. Oko 195 tisuća dolara.

BOMBSHELL BETTY Spoj rakete, kotača, nehrđajućeg čelika i spartanskog interijera

BOMBSHELL BETTY Spoj rakete, kotača, nehrđajućeg čelika i spartanskog interijera

BOMBSHELL BETTY Spoj rakete, kotača, nehrđajućeg čelika i spartanskog interijera

BOMBSHELL BETTY Spoj rakete, kotača, nehrđajućeg čelika i spartanskog interijera

 

Bombshell_Betty_front_view_no_Hood

Bombshell_Betty_front_view_with_Hood

Bombshell_Betty_iso_view_with_Hood