Art Edition projekt: uspješna priča hrvatskih umjetnika i vrhunskog pića

123RF

Svjetski nagrađivani gin „Old Pilot’s“ službeno slavi ulazak u Novu godinu s novim izdanjem svog projekta Art Edition. Nakon suradnje s Lunarom i Marinom Mesar OKO, Old Pilot’s je udružio snage s vizualnim umjetnikom i dizajnerom Appear Offline.

Art Edition projekt se pokazao kao jako uspješna priča koja ima kolekcionarski potencijal za sve štovatelje ovog poznatog gina koji je 2019. godine, proglašen najboljim London Dry Ginom na svijetu na prestižnom IWSC natjecanju. OKO i Lunar su u protekle dvije godine dali svoj prepoznatljivi umjetnički pečat ovom posebnom izdanju, a cijela priča se razvila iz čiste znatiželje osnivača Old Pilot’s brenda i potrage za nečim novim: “Old Pilot’s posvećuje veliku pažnju dizajnu naših proizvoda. Suradnja s umjetnicima nastala je iz znatiželje i potrebe da saznamo kako umjetničko oko vidi naše proizvode. Htjeli smo dobiti nove ideje, novu perspektivu i tako saznati gdje su granice jednog, naoko, običnog proizvoda – boce pića. Pored toga, htjeli smo stvoriti dodatnu vrijednost naših proizvoda kroz limitiranu, kolekcionarsku seriju koja se ne može ponovo proizvesti. Da bi serija bila prepoznatljiva i interesantna svake godine, osmislili smo suradnju s hrvatskim umjetnicima kroz ograničen broj boca i etiketu koja se neće ponavljati. Svake godine jedan umjetnik i jedan dizajn. Uvijek drugačija boja, pozadina, priča. Na dizajn ne utječemo niti nudimo smjernice. Umjetnik sam bira boje, inspiraciju i dizajn. Čak smo dopustili da se s prednje strane etikete ukloni naš avion koji je prepoznatljivi logo našeg brenda”, izjavili su osnivači brenda Old Pilot’s, Hrvoje Bušić i Tomislav Anadolac.

Appear Offline kaže da je imao slobodu prilikom osmišljavanja novog izdanja Art Edition-a, što je znatno olakšalo sam proces stvaranja: “Imao sam potpunu slobodu u kreiranju ove edicije i odriješene ruke za osmišljavanje vizualnog koncepta cijele priče. Moj stil se primarno temelji na različitim reinterpretacijama tipografije i slova. Zato sam odlučio koristiti akronime oba branda – AO/OP te godinu edicije kao osnovu cijelog koncepta i polazišnu točku za daljnju ilustrativnu nadogradnju. Ideja je bila stvoriti vizualno skladnu kompoziciju, na prvi pogled apstraktnu, ali dovoljno čitku da zaokupi pozornost gledatelja i pozove ga da dešifrira što ona predstavlja. Sam process stvaranja je bio izrazito efikasan. Nakon što smo se složili oko stilskih odrednica poput boja i tehničkih detalja, kreirao sam dva vizualna koncepta. Hrvoje i Tomislav su se jednoglasno odlučili za ovaj koji vidite te je nakon toga uslijedila dodatna razrada svih detalja i povezivanje elemenata u završni proizvod.” – izjavio je umjetnik.

Old Pilot’s Art Edition se proizvodi u limitiranoj ediciji od samo 500 boca, a 150 boca je dostupno u poklon paketima koji sadrže; bocu Old Pilot’s London Dry Gina s etiketom koju je osmislio Appear Offline, dvije kristalne čaše s logom Old Pilot’s brenda, jigger (mjerica za doziranje alkohola), numerirana grafika A5 formata potpisana od strane umjetnika i brošura u kojoj ćete pronaći recepte za poznate koktele kao i priču o nastanku brenda Old Pilot’s.

O umjetniku Appear Offline:

Appear Offline je dizajner i vizualni umjetnik koji svoj izričaj temelji na spajanju tipografije s eksperimentalnim elementima karakterističnih za ilustraciju i graffiti writing. Prije stvaranja AO brenda, autor je više od 10 godina gradio profesionalnu dizajn karijeru kroz rad s različitim klijentima, agencijama i globalnim brendovima. Trenutačno surađuje s kreativcima i brendovima sličnih kreativnih svjetonazora, posebice u području dizajna, urbane kulture, mode i glazbe.