Zagreb Burger Festival powered by Heinz obišlo 170.000 posjetitelja

Burger istarskog Masona odnio pobjedu po izboru posjetitelja

Punih jedanaest dana čak je 170.000 posjetitelja uživalo u slasnim burgerima iz Zagreba, Fažane, Pule, Splita i Dubrovnika. Festival je uspio pokazati da su burgeri, prije nekvalitetna brza hrana, postali ukusan gurmanski obrok, spravljen od vrhunskih namirnica, a interes je bio iznimno velik. Posjetitelji, među kojima i velike skupine stranih turista, strpljivo su čekali i po najvećoj kiši, a mnogi su i zaplesali na večernjim koncertima.

Za vrijeme Festivala posjetitelji su glasali za omiljeni burger i odabrali Masona, istarsku franšizu, koja se u Zagrebu predstavila s originalnim burgerom Špaleta. Koncept ovog burgera nastao je kao želja da se iz zaborava izvuku tradicionalni recepti i vrate u upotrebu lokalne namirnice s određenog prostora. Špaleta ili plećka tradicionalan je uskrsni specijalitet koji se danas rijetko spravlja u Istri. Njegova je posebnost, osim sastojaka i način pripreme na način giravolta.

Tradicija je ono što nas umiruje i daje nam neki osjećaj kontinuiteta u ovom, stalno promjenjivom svijetu i svi bismo se morali malo više potruditi kako bismo ju očuvali. Špaleta, koja se može probati u pulskom Shipyard Pub-u, nije samo predstavnik Istre već i hrvatskog kulinarstva na svjetskom tržištu. Zahvaljujući marketinškim aktivnostima Festivala te iznimno susretljivim medijima uspjeli smo se predstaviti na najbolji mogući način. To nije utjecalo samo na prodaju već i na prepoznatljivost našeg branda na novom tržištu pa sad za Mason zna cijela Hrvatska, što nas jako veseli. Zagreb Burger Festival odlično je mjesto promocije i dobre zabave. Donio nam je brojne pregovore s mogućim poslovnim partnerima koji su spremni pripremati gourmet burger, a mi i dalje tražimo one koji će ga pripremati s ljubavlju. Željeli bismo se proširiti na sve veće hrvatske gradove te ponuditi burgere koji su prepoznatljivi po sastojcima s određenog područja na kojem se nalaze u ponudi i to kao vrhunski gurmanski specijalitet, naveo je Ivan Zidar, vlasnik Masona.

PREPORUČUJEMO:  U Carlsbergu kuhaju i flaširaju izvorni lager iz 1883. godine

Ekipa kreativne agencije Kokoš ili jaje, nakon uspješno završenog Zagreb Burger Festivala powered by Heinz, baca se na pripremu još jednog originalnog adventskog Fuliranja.