Protekle se je godine poznata starleta, poduzetnica Kim Kardashian žestoko lansirala na modno tržište sa svojom KKW brednom mirisa. Među prvima u seriji Kim je izbacila limitiranu seriju Crystal Gardenia mirisa koja je u prvih 24 sata nakon puštanja u prodaju ostvarila 10 milijuna dolara od prodaje.
Nakon toga na tržište je izbacila jedan valentinovski miris naziva Kimojo Herts, čija je prodaja samo dokazalo da sve što ova osoba izbaci na tržište pronalazi pozamašnu publiku koja će to kupiti.
Njezin treći parfem, odnosno serija nosi provokativni naziv KKW Body. A serija je to u kojem je gospođa Kardashian West u potpunosti (opet) upotrijebila svoje golo tijelo, na osnovu kojeg je izrađena jedinstvena boćica za novi miris. Sve kako bi u zadovoljila potrebe svojih kupaca.
KKW Body (ako još niste otkrili tajnu naziva – Kim Kardashian West Body) je u prodaji od 30. travnja, i kako stvari stoje ovo bi trebao biti njezin najprodavaniji miris, a zašto pitate se?
Pa pogledajte samo Instagram kampanju koju je Kim odradila, a sve kako bi se dobio savršeni odljev njezinog tijela.