Gospodo, donosimo vam jedinstveni vodič na našim prostorima – Kako živjeti stresnije

Ako možda imate osjećaj da u vašem životu nema dovoljno stresa, ili izostaje potpuno pa se razlikujete od drugih, a tako bi htjeli pripadati, pročitajte ovaj tekst i učinite nešto za sebe. Dovedite stres u svoj život i budite kao i svi normalni ljudi.

1. Uspoređujte se s drugima

Vi ste jedinstvena osoba koja ima posebne talente kojima može oplemeniti svijet. Ako učinite korak više prema tome da se prihvatite, izrazite svoje misli i osjećaje bit ćete zadovoljniji i ispunjeni.
Ali vi to ne želite.

Želite biti pod stresom. Kako bolje doći do toga od konstantnog vraćanja na vlastite manjkavosti, fokusiranja na slabosti, uspoređivanja s fotografijama poznatih i slavnih osoba? Oni su svi nasmijani, lijepi, zdravi, uspješni, a gle vas! Grozno koliko ste propali i na što ličite.

Mnogi ljudi još u djetinjstvu nauče uspoređivati se s drugima pa se tako njihov stres uvijek održava na pristojnoj razini. Učite od tih ljudi i uskoro ćete se mrziti i patiti. To je uvijek dobro i poželjno za razinu stresa.

2. Slijedite druge

Ovo je još jedan odličan način za dodatan stres u životu. Prestanite slušati svoje unutrašnje “ja”. Umjesto toga, slušajte samo ono što vam drugi govore i budite poslušni.
Nemojte samo razmišljati, to je naporno i dosadno. Drugi će to učiniti za vas bolje jer vi ionako niste baš “najoštriji nožić u ladici”. Učinite li ovako, opraštate se od svoje slobode, gubite kontrolu nad vlastitim životom što je jako dobro za uzgoj još mržnje prema sebi, a to je pak odlično za stres.

3. Jedite smeće

Za zdravo tijelo potrebno je zdravo jesti, to svi znamo. Međutim, zdravo tijelo i stres ne idu skupa pa zaboravite na brokulu, ribu i ananas i uhvatite se brze hrane. Ima je svuda oko nas pa je izbor ogroman. Štoviše, možete kroz određeno vrijeme lako utvrditi gdje je najnezdravija hrana i tamo se udomaćiti. Stres će se udomaćiti lakše ako vam tijelo ne funkcionira kako bi trebalo.
Dobro je znati da su slatki, gazirani sokovi i vakumirano meso sumnjiva podrijetla vrlo nezdravi. Isto vrijedi za razne šarene slatkiše, masnu i polugotovu hranu te umjetne boje, okuse i mirise. Malo istražite sami detalje i krenite u kupovinu. Razina stresa s vremenom će se podići.

ZANIMALO VAS JE:  SAVRŠENE KUGLE Elegancija na vašem radnom stolu

4. Sjedite čitav dan

Jesti nezdravo je dobro za stres ali ne kretati se je pun pogodak. Nema znojenja, nema skupih i nepotrebnih tenisica, nema trave i šume, buba i ptica, nema blata i prašine, svega toga ste se oslobodili onoga časa kad ste odlučili nastaviti sjediti još. Gužva u teretani ili na treningu isto će izostati, pa to je život!

Ono što je najbolje kod ovog pristupa povećanju stresa jest to da je jeftin, jednostavan i ne iziskuje apsolutno nikakve pripreme. Uspjeh je zagarantiran. Gomilanje ne potrošene energije od loše hrane ne može otići u dobrom smjeru pa će se taložiti od čega će se posredno formirati u stres. Preporučam gledanje televizije, reality show neki ili sapunice, a nije loše ni pratiti one programe gdje su stalno reklame za nove otrovne proizvode od kojih će vam biti još gore. Izbori ljepote također dobro dođu kako bi se lakše uspoređivali s modelima pa bili nezadovoljniji više. Ne kretanje i ostanak na fotelji ili kauču je dar koji vas neprestano daruje.

5. Premalo spavajte

Ovo je jako dobro. Kasno leći onda kada se treba ranije ustati idući dan izvrsna je ideja za razinu stresa. Izbjegnite pod svaku cijenu popodnevni odmor, ni u ludilu nemojte prestati gledati reprizu serije od prošlog ljeta na televiziji u pola 3 ujutro ili pojedite nešto ako vam se oči sklapaju. Nešto slatko i masno ako je moguće, a ako ne, kave uvijek ima.
Odmorni ljudi koji spavaju dovoljno brzo razmišljaju imaju energije, zadovoljni su pa time produktivniji i kreativniji ali kome to treba? Gdje je tu mjesto za stres?
Idite među ljude ili ih zovite sebi doma, alkohol pomaže, droge također. Svakih dva dana tulum pa zar to nije fantastično?!

6. Osuđujte druge

Kroz stres čovjek vidi svijet oko sebe bistrije, primjećuje kako drugi ljudi nisu dobri i pošteni, vrijedni i razumni ili jednostavno pristojni i srdačni. Mnogi od njih vas mrze i sad to jasno vidite. Pogledajte samo kako se drže visoko i moćno, misle da su najljepši i najpametniji, a zapravo vam nisu ni do koljena. Najbolje ih je doživljavati kao što jesu, prljavi, ružni, dosadni, nezreli, zli neprijatelji. Ako tako vidite ljude oko sebe na pravom ste putu za još malo stresa u životu.

ZANIMALO VAS JE:  Ovo je dama koja predstavlja strah i trepet svetim ratnicima ISIS-a

Svijet je grozno mjesto koje treba nazvati pravim imenom – prljavi zvjerinjak koji treba zapaliti. To je odlična taktika i savjet za život. Ne trpite druge ljude i recite im što ih ide. Oni vas ne bi štedjeli pa nemojte vi biti jedina budala. Ljudi kažu kako nije lijepo ogovarati i biti dvoličan.

Kakva glupost!

Mi ljudi smo takvi, to je nama ukorijenjeno u karakter i čemu opiranje? Ako vidite da možete nekoga zgaziti kao gnjidu kakva jest – učinite to bez oklijevanja. Kad padne, zgazite ga još. Neka nauči kako svijet funkcionira.

Ovakvim postupanjem napunit ćete se lošom, negativnom energijom koja će vas s vremenom pojesti iznutra. Stres i nezadovoljstvo će se pretvoriti u teške poremećaje i zdravstvene probleme ali koga briga, lijekova ima, a ionako ste davno naučili da je razloga za život sve manje i manje.

7. Uvijek budite zaposleni

Ovdje se ne misli na zaposlenje nego aktivnost koja vam oduzima energiju i vrijeme. Imati mira i odmoriti se smanjuje razinu stresa, opuštanje i dokolica također.
To treba izbjegavati.

Meditacija, yoga, kontemplacija su izmišljotine od kojih vam navodno duh buja, a u srcu se stvara mir i zadovoljstvo, koje je to sranje!? To su izmislili lijeni i bijedni likovi kako bi opravdali vlastito postojanje i parazitski život.

Treba raditi, treba uvijek biti zaposlen nečim. To je za pobjednike, jake i uspješne.

Stres dođe sam.

8. Skrivajte se iza maske

Biti iskren znači imati povjerenja u sebe i druge. Usput, donosi mir u duši i jasno izražavanje emocija. Razina stresa pada rapidno. Dakle, ovo treba potpuno iskorijeniti iz života. Kakva iskrenost i emocije, kakve su to glupe i naivne priče, pa to je recept za biti izopćen i ismijan. Kome to treba i zašto bi čovjek sebi to radio?
Sposobnost sudjelovanja u kvalitetnim međuljudskim odnosima zapravo znači da ćete biti nečiji potrčko, klaun i na kraju ostati sam kao i inače u životu.

ZANIMALO VAS JE:  Hangover bar u kojeg smijete samo ako ste mamurni

9. Prigovarajte, prigovarajte, prigovarajte

U životu se redovito susrećemo s izazovima i problemima. Moramo biti zreli i odrasli pojedinci pa nam je potrebno kritičko promišljanje. Izražavanje kritike često se tumači kao prigovaranje, ovo je pogrešno.

Treba reći i više puta da se zna kako se što radi ili ne radi. Ljudi bi trebali biti čvršći i otvoreniji za kritike. Ne obazirite se na vapaje kojima vas se želi skrenuti s pravoga puta osvješćivanje nečijih mana i grešaka.

Neki će vas radi ovoga odbaciti, neki neće razgovarati s vama ali tko im je kriv, ako se ne znaju nositi s vlastitim dijelima. Svi ti jadnici vam ionako ne trebaju u životu, a zbog stalnih sukoba s okolinom bit ćete pod stresom što i želite.

10. Napunite prostor stvarima

U zadnje vrijeme se često spominje minimalizam i kako je dobro posjedovati što manje. To je naravno glupost. Imajte što više stvari i predmeta oko sebe. Nikad se ne zna kad će vam zatrebati. Nemojte ništa bacati, skladištite.

Malo ćete si zakomplicirati život ali to je dobro za stres pa učinite tako.

Nemojte skrivati da posjedujete mnogo. Stavite to da se vidi. Okružite se sa svojim vlasništvom, pa pošteno ste zaradili novac kojim ste pokupovali sve to.
Budite odgovorni i brinite o svemu tome, nemojte da prođe dan, a da niste planirali što još treba kupiti ili kako uskladištiti kupljeno. Uspoređujte cijene i odredite koja vam najviše odgovara za stvar koju već imate jer tko zna, možda je nova serija predmeta kvalitetnija od one vaše.

Ovaj vodič za stres će vam pomoći da se ubijete. Mentalno zdravlje postat će prošlost. Sreća će izaći iz vašeg života, ljudi također. Nemojte tu stati, obrazujte se dalje i budite prvi među “stresiranima”.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *