Turizam ili poljoprivreda – umjetnost rižinih polja u Japanu

Riža je jedna od bitnih prehrambenih namirnica u Aziji, a ponajviše u Japanu. Japanski su farmeri spojili ono što je nespojivo, tradiciju i suvremeni turizam. I dok mi i dalje na turizam gledamo isključivo kroz Jadran i Plitvička Jezera, Japanci su čak i svakodnevnu poljoprivredu pogurali kao vrhunsku turističku ponudu.

Prilikom sjetve, odnosno sadnje riže farmeri koriste različite vrste riže, koja tokom sazrijevanja i rasta bude drugačijih boja, a kako bi dobili razne murale u rižinom polju. Riža se sadi u obliku raznih japanskih ikona povijesti, zatim ikona općenito kao što Mona Lisa, Napoleon Bonaparte, u obliku kukaca koji donose sreću kao što je bubamara ili pak se koriste oblici japanskih anime likova.

Koriste se dakle razni varijeteti riža čije boje idu od bijele, svijetlo zelene, jarke zelene, pa sve do crne te ja prilikom sadnje potrebno puno strpljenja i planiranja unaprijed odnosno predviđanja kako će mural izgledati kad riža izraste.

Takav dizajn rižinih polja je znatno pomogao turizmu u Japanu jer su tako turiste s obala i planina doveli u unutrašnjost na rižina polja. Svake godine koriste se novi dizajni i novi elementi tako se svake godine turisti uvijek iznenade maštom i dosjetljivošću japanskih farmera.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *