Kako se gospodski napiti, a pritom ne debljati

cuga

Pivski trbuh. Bućkica. Većina nas ili ima ili smo ga u jednom trenutku života imali. Naposljetku kakav je to muškarac koji nije prošao to iskustvo?

Navodno postoje odokativni stručnjaci koji u svega par sekundi mogu razlikovati pivski trbuh od onog “mesnog”. Jednom sam čak dobio objašnjenje da je pivski trbuh više tekući i opušteniji od onog “mesnog”. Naravno teško mi je povjerovati takvim zaključcima, no ono što znam, što je, i znanstveno, dokazano je da alkohol doista deblja.

Pritom se ne misli samo na pivo i sve njezine derivate, već i na ostatak tekućih užitaka tipa razni likeri, slatka pića, ali čak i njihove bezalkoholne inačice.

Postoji tako jedno čarobno mjesto na koje sam naišao prilikom istraživanja Interneta za raznim “muškim”sadržajima, a koje govori upravo o tematici kako se kvalitetno naroljati (sami si definirajte što je kvalitetno), a da pritom ne riskirate postojanost vašeg takozvanog “six-packa” ilitiga trbušnih pločica.

Na stranici Get Drunk Not Fat napravili su doista iscrpan vodič kroz većinu, američkih, ali i svjetski poznatih pića te napravili usporednu tablicu koja su to pića najbolje, a koja najgora za vašu popločenost.

Naravno, pomalo očekivano, najveći utjecaj na rast pivskog trbuha imaju upravo pive, što “masnija” to gora, no nije ni slučaj da razne “light” inačice, poput Bud Lighta budu upravo kategorizirane kao heavy pive za vaš pločice.

Najgora piva pak su ona bezalkoholna te razne slatke inačice poput radlera, vjerujem da zaključujete i sami zašto.

EverclearHiResOd jačih pića najnepovoljniji su razni likeri, slatkasta pića tipa limončela, cidera te aromatizirani rumova. Ako ste ili planirate postati ljubitelj čokoladnih, slatkih likera, svakako budite spremni na ono najgore – debljanje zbog većih količina šećera.

Uglavnom zaključak je da pića koje ima veći postotak alkohola bez ikakvih primjesa su obično najbolja za vašu liniju, pa je tako prvo mjesto ponosno zauzeo Everclear, alkoholčina na bazi kukuruza bez okusa, bez dodataka, bez boje, samo 75,5% odnosno 95% alkohola. Naravno da ne savjetujem da krenete po tome kako bi zadržali liniju, jer je velika vjerojatnost da nećete zadržati pamet.

Uglavnom od kratkih najbolje se držati votke, tekile, burbona i gina, odnosno pića koja su bogatija alkoholom te čista, dok s druge strane najgora pića za vaše ploćice su lagana pića koja su pomiješana s raznim voćnim okusima i povećim količinama šećera.

Get Drunk Not Fat također ima zanimljiv Drinking Calculator, koji će vam na osnovu unesenih varijabli kao što su vaša težina, spol te željena vrsta i količina alkohola o određenom vremenu izračunati koliko ćete unijeti kalorija, koliki će vam biti postotak (promil) alkohola u krvi te opisno iznijeti vaš nivo opijenosti.

Podsjetimo, gospoda se ne opijaju i nisu pijana, ona jednostavno uživaju u alkoholu i vesela su.

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pagePin on PinterestDigg thisShare on RedditShare on StumbleUponEmail this to someonePrint this page