Brzi i Žestoki u Drive-In Kinu: ljubitelji brzine i akcije moraju pogledati film u novoj dimenziji!

Od četvrtka vas svake večeri očekuje jedan filmski blockbuster u prvom Drive-In Kinu u Zagrebu na čak dva ekrana!

Limeni ljubimac, draga osoba na sjedalu do, vrhunski blockbuster na velikom ekranu – zvuči kao idila! Nakon rasprodane premijerne večeri u četvrtak 14.4., tu će idilu imati priliku doživjeti posjetitelji Drive-In Kina i to već u petak 15.5., kada je na repertoaru projekcija Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw.

Danas, 19 godina nakon originalnog filma, Brzi i žestoki su jedna od najprepoznatljivijih filmskih franšiza u svijetu, s devet snimljenih filmova, desetim u produkciji i prvim od tri najavljenih spin off filmova u franšizi. Osim adrenalinskih vožnji i garantiranog akcijskog užitka, Brzi i žestoki predstavili su čitavu plejadu interesantnih likova, a u ovom filmu to su Hobbs (Dwayne Johnson aka The Rock) i Shaw (Jason Statham), u neočekivanom savezništvu protiv kibernetički ojačanog negativca koji prijeti budućnosti čitavog čovječanstva (Idris Elba).

Drive-In Kino će tijekom osam dana na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma svim posjetiteljima pružiti nezaboravno filmsko iskustvo. Osim Brzih i Žestokih, gledat ćemo atraktivne blockbustere poput Yesterday, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi.

Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji 95,5 FM.

Za vrijeme projekcije posjetitelji će se moći okrijepiti i osvježiti grickalicama i pićima iz poklon paketa kojeg će svatko dobiti pri ulasku u prostor kina.

I da ne zaboravimo. Cijena ulaznice za dvije osobe iznosi 100 kuna, a prihod od ulaznica ovog osmodnevnog eventa bit će doniran Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Zagrebu. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts i Anamarija. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.