Kada su kasnih šezdesetih i sedamdesetih žene prilično agresivno pokrenule kampanju društvenih i seksualnih jednakosti trend ne nošenje grudnjaka ispod odjeće, a nerijetko je to bila samo obična tanka majica, bio je samo jedan od načina obilježavanja tog pokreta.
Bilo je i drugin način, poput pravih demonstracija gdje bi ondašnje hipi feministkinje javno palile grudnjake.
Danas, možda opet na pragu jedne agresivnije kampanje ravnopravnosti žena i javnog iznošenja svega onoga o čemu se prešućivalo, gdje ih u potpunosti podržavamo, slijedi izgleda još jedna revolucija ne nošenja grudnjaka – #nobraclub. Ali ovaj puta na Instagramu.
Krivo.
Iza svega stoji australski brend No Bra Club i njegova klikbejterska kampanja vezana uz, naravno, promociju i prodaju grudnjaka i seksi donjeg rublja kao njihovih glavnih proizvoda.
Vjerojatno poput nas niste još čuli za ovaj brand, tako da, gospodo, svaka čast Australcima na kampanji. No Bra Club nam se urezao u sjećanje.