Site icon Gentleman.hr

DIGITALNO DOBA Najuspješniji ljudi digitalnog svijeta

U 2017. godini, pojavio se i novi trend uspješnosti u virtualnom svijetu koju su nam donijeli takozvani digitalni influenceri. To su ljudi koji imaju veliki broj pratioca, fanova bilo na društvenim mrežama, blogovima ili web stranicama, a samim tim imaju moć utjecanja na veliki broj ljudi. Ako se zadržimo na ovom kriteriju neki od najuspješnijih ljudi u ovom trenutku su:

James Corden – iako stoji rame uz rame s najpopularnijim voditeljima na svijetu, ono što izdvaja Jamesa je inovativni pristup starom zanatu. Poznat je po trenutno najgledanijem segmentu tv emisija – Carpool Karaoke čija gledanost se broji milijunima ljudi diljem svijeta. Uz toga, na listu možemo dodati i velike veze koje James ima u glazbenoj, filmskoj i općenito industriji zabave. Iako mu društvene mreže nisu jača strana, James ima nevjerojatan utjecaj na industriju kojom se bavi i njegova emisija jedna je od najprepoznatljivijih brendova širom planete.

J. K. Rowling – glavni i odgovorni krivac zašto milijuni djece širom svijeta i dalje čekaju pozivnicu za Hogwarts. Koristeći Twitter i web stranicu Pottermore, J.K. Rowling je uspjela je oformiti pravu vojsku super fanova. Njen trenutni utjecaj doseže do raznih grana vertikale, od politike, filma i medija, kulture pa sve do humanitarnog rada i književnosti. S obzirom na popularnost knjiga i njezinog svestranog interesa za razne aspekte naše realnost, autorica Harry Pottera smatra se pravom stručnjakinjom kad je u pitanju formiranje mišljenja velikog broja ljudi.

Kim Kardashian West – s preko 120 milijuna fanova diljem različitih društvenih mreža, Kim je u stanju da od nepoznatog imena napravi brend godine i to preko noći. Samo jedan post ove Američke dive, ima više pregleda i utjecaja nego većina medijskih slavnih ličnosti zajedno. Postepena popularnost cijele obitelji Kardashian eksplodirala je u posljednjih nekoliko godina i svi veliki brendovi se svakodnevno natječu da dodjele sponzorstva baš članovima ove obitelji.

I dok još uvijek konzumiramo sve ove nevjerojatne podatke, možemo napomenuti i da sve više brendova, iza kojih se kriju dobro uigrani timovi, dobivaju titulu velikih influencera 21. stoljeća. Neki od njih su nezaobilazni Apple, svemogući Google, moderan Nike, a u posljednje vrijeme i mnoge stranice s igrama na sreću kao što je Mzt. Može se stoga reći da su se uspješni ljudi u neku ruku poistovjetili s pojmom influencer u 2017. godini.